Saturday, October 8, 2011

Kisah Si Girlfriend Dan Si Boyfriend

Assalamualaikum.~

BF: Kita main satu game nak tak?
GF : Game apa?
BF : Macam ni, esok awak tak payah contact saya . Maksudnya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah.

         Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay? Kita tengok sape menang.
GF : Okay !

Esoknya, si GF terpaksa lah tahan rindu dekat BF. Mengenangkan yang ni satu permintaan, si GF cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si GF call BF
. Tapi tak dijwab. So si GF pegi dekat rumah BF dia. Di luar rumah, ramai orang. Dia mula rasa pelik then terus masuk ke rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku di tangga rumah. Dan tubuh tu adalah jasad si BF yang dah meninggal. Mak si BF pun bagi surat dkat GF .
Surat yang bertulis :

Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya. Love you ♥

P/S : Setiap orang akan pergi untuk selama-lamanya.

No comments:

Post a Comment